8 Eylül 2007 Cumartesi

İki yıldır uyuyan Deniz

Beni tanıyanlar, bir şekilde hayatıma dahil olanlar, arkadaşlarım ailem size net bir soru sormak istiyorum. Hayatınızda günün 24 saatlik dilimlerinin herhangi birinde uyuyor olarak bulduğunuz benden başka bir insan var mı ? :)

Farkındasınız değil mi ? Her an uyuyor olabilirim, herkesin uyanık olduğu akşam sekizde örneğin. Haftasonları dışarıda hava ne kadar güzel olursa olsun, öğlen saat 3'te.. Veya ortalık 40 derece sıcakla yanarken, insanlar oturamıyorken terlemekten ben uyuyabilirim.

Neden ? Çünkü seviyorum ya :) Yani uyku gibisi var mı sorarım ey dostlar, bir şey bu kadar mı güzel olabilir.

Çılgın ve aşmış kişilik Şahan'ın aşağıdaki videosu beni anlatıyor.

Bugün öğleden sonra yine uyuyor olacağım. Beni ararsanız bilin ki böyle bir adam açacak telefonu :)

3 yorum:

Unknown dedi ki...

"This film is based on a true story" diye yazar ya filmlerin başında işte benim anlatacağım olay hikayede değil Kırmızı Başlıklı Kız da bile yaşanmaz :))

Sene 2004, Deniz,Demet,ben ve Elmas la beraber Doğuş Holding te vergi iadesi fişlerini kontrol ediyoruz, Deniz her zamanki gibi sabaha karşı yatmış, ya film izlemiş, ya oyun oynamış ya da chat yapmıştır, adamın uykusu var tabi uyuyacak,

Bizim çalıştığımız yer holdingin en üst katında muaazzam manzaraya sahip 50 metrekareli ortasında 5 metrelik masa bulunan ama en güzeli 1 adet deri koltuğun bulunduğu bir yer, yani herşey Ferit in zevklerine göre tasarlanmış ama tadını biz çıkaralım diye :)

Deniz arkadaşımız uykum geldi diyerek önce başını masaya yaslamıştır ancak burada rahat edemeyerek Demet in paltosunu alarak Damat Ferit in koltuğuna bir güzel uzanmış uyku moduna geçmiştir, Deniz daldıktan tam 10 dk sonra bizim patronlarımız Nermin ve Firdevs Hanımlar kapıyı tıklatma şeklinde mekanımıza teşrif ederler, Deniz i uyandırdık, tabi kadınları kapıda fazla bekletemek için hemen kapıyı açtık, Deniz in gözler şişmiş, kravat, gömlek dağılmış durumda, arada geçen diyaloglar:

F ve N Hanım:Deniz iyi misin evladım neyin var?
D: Başım ağrıyor yok bişiyim
F ve N Hanım: İlaç verelim sana doktora git istersen?
D: Yok yok iyiyim ben şöyle biraz uzandıydım iyi geldi

Firdevs ve Nermin Hanımlar gittikten sonra D,O ve E tayfası:
Huhahahahahahah oğlum koskoca holdingte Ferit in koltuğunda uyuyan yegane adamsın :P

Ayrıca bu yorumu yazdığım sırada Deniz yeni uyanmıştır :)

Darius dedi ki...

Demet'in montu az mı yorgan battaniye olmuştur bana :)

Hikayenin devamında akşam Demet eve gider, annesi montu alıp asarken şu soruyu sorar :

-Kızım bu mont erkek parfümü kokuyor..

-Anne bizim staj ortamı biraz garip :)

gül dedi ki...

oğlum senı ne zaman özlemle anımsasam kendı kendıme anne dat uyu dözünü taba dat uyu diye konusurum.senı uyandırıken birçok kez aynı sözleri söylediğimi hatırlarsın.iki yaşındasın ateşin çok yüksek,havale geçirmemen için sana soğuk pansuman yapıyorum ama paşam uyuyacak rahatsız oluyor küçücük aklıyla beni uyutup kendısıde uyuyacak.bence sen 25 yldır uyuyorsun güzel oğlum sanada yakışıyor uyku tembel oğlum çünkü uyanık kaldığın kısa zamanlarda yaptığın işlerle gurur duyuyorus geldığin zamanlarda saat 15.00 te yaptığımız kahvaltı günlerini özlüyoruz.senı özlemekte güzel canım oğlum. hoşçakal annen