4 Temmuz 2007 Çarşamba

Med-Cezir

Uzay-zaman bir döngü... Olası paralel evrenlerde sonsuz zamanda sonsuz olasılıkları yaşıyoruz.
O zaman varlığımız bu evrenlerin hepsini aynı anda yaşıyor ama sadece birini ayırt ediyor. Hem her yerdeyiz, hem de hiçbir yerde.

Bizi uzay zaman diliminde döndüren ve olası evrenimizi belirleyen ne? Bilincimiz doğuştan boş bir levhaysa, dokunduklarımız, düşündüklerimiz, hissettiklerimiz dolduruyorsa benliğimizi olası evrenleri nasıl ayırt edebiliriz?

Edemeyiz :)

O yüzden şimdiyi yaşıyor, şimdiyle mutlu oluyoruz...

“Şimdi”de katlanılmaz olan aşk acımız, üç vakit sonra acı bir tebessüme dönüşüyor örneğin...

Seni şu an yaşadığımız uzay-zaman’da tanıdım... Paralel evrenlerde neler oluyor neler bitiyor umurumda değil. Belki birinde çoktan el ele, diz dizeyiz, belki de başka birinde hiç tanışmadık.

Bu yüzden seni benimle karşılaştıran zamanları, mekânları, insanları seviyorum...

Bu yüzden bugün gerçekten mutluyum...

7 yorum:

asli dedi ki...

Dokunduklarımız, düşündüklerimiz, hissettiklerimiz ama bi de yasadiklarimiz, yasattiklarimiz, yasamak isteyip yasayamadiklarimiz ve yasamamak isteyip yasadiklarimiz hissettiriyor evreni. ben aslinda hep es zamanda paralel evreni merak ederim ama hic de olunmuosa es zamanda farkli evrenlerde kimin umrunda ki paralelde olanlar.. ben bulusulani seciyorum, tadini cikariorum cikarilsin istiyorum paralelde kacirilana diil, anda yanibasimda olani seviyorum...

Darius dedi ki...

sevgili aslı,

yazımın devamını getirircesine yazdığın bu yorum çok güzel ve etkileyici, blog'da olmamın gerekliliğini ilk fark eden insan olarak( ben karaoke partideki konuşmaları hatırlamasam da ) yerin farklı zaten biliyorsun :)

çok teşekkürler, sevgiyle :)

İlkeR dedi ki...

alternatif 1985 vardı geleceğe dönüşte doktor, marty mcfly a anlatırdı şurda zaman kırılır ve başka bir 1985 yaşarsın diye...o sahneyi hiç unutmadım ve aklıma kazındı...gerçekten kaç tane alternatif 1985 olabilir? hangisi en olması gerekeni...kafayı yememek elde diil çünkü an itibariyle yapılan 1 şey o kadar değişik 1.000.000 sonuca gebe ki...

mesela eminim senin kadar enteresan bi adam hiçbir paralel evrende yoktur:)

yine yıktın ortalığı Darius tebrikler...

Ve teşekkürler şimdi bu paralel evrende benle olan herkese de...

Darius dedi ki...

sevgili ilker,

yazarken hiç düşünmemiştim geleceğe dönüşü ama yakaladığın nokta süper.. çocukluğumuzun filmi geleceğe dönüş :) ve çok çocuksu görünmesine rağmen uzay-zaman paralel evren üçlüsü açısından içinde en az paradoks barındıran filmdir geleceğe dönüş..

bi kaç göz ardı edilebilir mantık hatasıyla yırtılmıştır :)

önce aslı sonra da senin yorumundan sonra bu evrende sizlerle olduğum için ne kadar şanslı olduğumu bir kez daha fark ettim :)

saol

Glcn dedi ki...

Sabahın erken saatinde sana bu satırları yazacak ilhamı, coşkuyu veren her ne ise kıskandırıcı sanırım ... Senin kadar derin ve farklı yazdıkların...ne mutlu mutlu olmanın sebebini duyurmak istercesine haykırmana ;)

Darius dedi ki...

sevgili gülçin,

çok güzel ve çok değerli yorumun.. ben de içimden gelenleri olduğu gibi dökmekten dolayı çok mutluyum :)

burası cidden bir günlüğe dönüşecek sanırım ;)

teşekkürler

Unknown dedi ki...

zaman olgusunun insan hayatında yarattıklarını -olması gerekeni- bu kadar içten yazabilmiş yüce insan deniz, harika bir yazı.Ellerine sağlık,devamını da bekliyorum senden.