4 Temmuz 2007 Çarşamba

BAŞLANGIÇ

Tarihlerden 4 Temmuz, bir nevi günlük olarak tanımlayabileceğim blog'daki ilk yazım.. Herkese hayırlı olsun şimdiden :)

Bu format ilginç.. ciddi anlamda bir andaçı andırıyor.. ama daha açık daha görülebilir.. o yüzden ne yazarsanız yazın bütünüyle içinizi dökmeniz zor..

Çocukluk çağında yazılan günlükler gibi.. hem onu kimsenin okumayacağını düşünerek yazarsınız.. hem de aynı zamanda okuması için deli olduğunuz insanlar olur ve eninde sonunda başkalarının da onu okuyabileceğini bilirsiniz.

Bilinmek istersiniz çünkü.. açılmak.. kurcalanmak.. tabii ki kıvamında olmalı :)

Bu kıvamı burada iyi tutturacağıma inanıyorum. O hevesle geldim.. Tribüne oynansa da zaman zaman( ki onun da hakkını veririm gerektiğinde) bir kaç samimi cümle bile yakalamak şu zamanlarda artik güzel bizim için..

sevgiyle :)

deniz

2 yorum:

İlkeR dedi ki...

Müdür buraya böyle içimizi döküp durcaz ama nerde kaldım bizim gizemli erkek olayımız ya :D

Her giren okuyup bilirse seni, ne anlamı kaldı her şey sanal olsun o zaman...Saçmalıyo muyum nedir?

Bizim zamanımızda topaçlar seksekler vardı...Commodore 64 bitirdin bizi :D

Sevgiyle kal müdür parmaklarına sağlık...

asli dedi ki...

alkollü ve de şen karoeke ortamında acaba öykü yazıldığı öğrenildiğinde ( çok deşifre edio olmadım di mi:)) "inanmıyorum hemen okumak istiyorummm" şeklindeki sevinç ve de heyecan nidalarımın peşi sıra (nie heyecan ve sevinç? yazanı severiz o nedenle) sorduum blogun var mı sorusu hatırlanır mı acaba? olmalı demiştim o zaman ve de olmalıydı zaten formatı ne olursa olsun.

E hadi hayırlı olsun sevgiyle dolsun:)